פמי לוגו לבן

פמי

שירותי בריאות 360

בתקופת הקורונה נוצר ביקוש מיידי לאיוש מאות משרות בנקודות הבידוק. החל מרופאים ואחיות ועד למאבטחים ועובדים כלליים. המטרה שלנו הייתה לסייע במילוי התקנים באופן מיידי. בתוך פחות מ-24 שעות העלינו קמפיין דרושים כחלק מהמאמץ הלאומי להתמודדות עם מגפת הקורונה.

המטרה

לאתר מועמדים מתאימים לתפקידים בפרק זמן מיידי. בנוסף, לחזק את המיצוב של החברה כמובילה בתחום גיוס העובדים בכלל ולמשרות שסובלות מדימוי נמוך.

הטקטיקה

מיקוד הפרסומים לקהלי היעד כגון רופאים, אחיות, עובדים סוציאליים, נציגי שירות ועוד. יצירת תוכן ייחודי שמותאם לשפה של קהלי היעד המוגדרים. פיתוח טופס ייחודי עם שאלות סינון ומיון רלוונטיות לכל תפקיד כדי להבטיח שהלידים שיתקבלו יהיו איכותיים.

הקריאייטיב

הצמדות לקו של "הכי מורכב להיות פשוט". הקפדה על טקסט פשוט על גבי המודעות כך שקהל היעד יבין מיד שמדברים אליו ומה מציעים לו. למשל: דרושים רופאים/אחיות/מדריכים. במלל הנלווה היה פירוט קצר של המשרה ותנאי ההעסקה.

אופטימיזציה

במהלך הקמפיין עמדנו בקשר יומיומי עם הלקוח כדי לוודא שמתקבלים לידים איכותיים ובמידת הצורך חידדנו את שאלות המיון ואת המיקוד של קהל היעד בהתאם למשוב.

ערוצי פעילות

פייסבוק | אינסטגרם | גוגל.

התוצאה

קמפיינים שהניבו לידים שבזכותם כל התקנים והמשרות אוישו. בנוסף, הקמפיינים הפכו למערך הגיוס העיקרי עבור המשרות. כלומר, בכל פעם שהתפנו משרות או נוספו תקנים, הקמפיינים היו ברירת המחדל לגיוס מועמדים חדשים.